January 28, 2011

Blogstop


Met uitzondering van de Daily Polaroid, ga ik een tijdje stoppen met mijn blog. Niet omdat ik niet genoeg ideeën heb (heb er zelfs te veel), maar omdat ik tegen het hele idee, na jaren bloggen, een beetje anders aan ben gaan kijken.

Bloggen prima, maar hetgeen wat ik eigenlijk wil zeggen, zeg ik liever in een boek. Of een bundel, of een in een week- of maandblad (of in een terugkerend online magazine). Ik wil niet, naast het schrijven van mijn boeken, ook nog eens een blog moeten onderhouden. Foert! Misschien denk ik daar morgen weer helemaal anders over, maar voor nu heb ik te veel andere dingen in mijn hoofd, die eruit willen. En zo'n blog, ach, da's leuk en aardig, maar Twitter doet voor mij hetzelfde: linkjes delen, eventjes slap ouwehoeren of een muziekje draaien.

Foert!, nogmaals. Als ik kijk naar de tijd die ik mijn blog heb gestoken .. dat was verdomme een boek geweest!

Dus … ik zei het al eerder, mijn nieuwjaar begint steevast op 1 februari en mijn voornemens zijn als volgt:

- In de supermarkt geen Nederlands bier meer aanschaffen
- Dichtbundel en twee boeken completeren voor het einde van het jaar
- Afstuderen
- Wereldbaan vinden
- Op vacantie

Proost.

Uw Fred




© Fred Händl - 2011

No comments: